smärta

Mötte Linda och Jossan i stan. Och vi flängde runt, affär till affär så som tjejer gör. Hittade en tröja, och ett par örhängen som fick följa med hem :) Nu är jag helt slut, speciellt i fötterna. Och min rygg ska vi inte tala om. Smärtan är tillbaka, värre än någonting förr. Nu är det inte bara hugg som kommer, utan nu är det en konstant smärta som ligger där hela tiden. Det gör så ont, det går inte att beskriva smärtan. Det måste vara något fel på någon kota, för det är himla svullet på ena sidan. Gud, jag måste verkligen göra något åt det här, annars är min framtid att jag är sjukpensionerad inom 5 år, och det skulle ju inte vara så himla kul. Men nog om det.
Ser fram emot helgen, och det är bara 3 dagar tills fredag!

Nu ska det göras toast, och té med citron smak :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0