soffpotatis


Vaknade halv 12 idag, inte lika sent som jag trodde det skulle bli eftersom att jag var uppe ett bra tag igår. Men det skulle inte spela så mycket roll.. eftersom resten av dagen har spenderats i soffan. Inte lyft arslet för något. Nu är klockan snart halv 7.. herregud. Onödig, men rätt så skön dag ändå. Snart kommer pappa hem och då blir det mat. Sen blir det mer mys i soffan hela kvällen lång. Jag och Marcus ska iallafall iväg till konsum, dagens motion.. men det belönas med glass och cocacola därifrån.

Nu börjar det bli mörkt, så jag ska tända lite ljus och skapa lite mer mysstämning än soffpotatis stämning här. Sen ska jag ut med lille Charlie också. Ha en bra lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0