tisdag, moneyproblem!

Var hemma idag, har pluggat lite allt möjligt. Nu ligger jag och Charlie och myser framför brasan, ska nog göra lite varm oboy, Laktosfri mjök of course ;) Fick nyss reda på att jag ska få min lön vilken dag som helst. Fan vad skönt! Då ska jag först köpa något fint till min pojkvän, och sen min tröja som jag velat ha hur länge som helst. Resten åker in på sparkontot!
Ringde oxå jobbet där jag stått i kö i typ två år. Gissar på att dom glömt bort det. Men han skulle kolla läget lite mer nogrant, och hoppashoppashoppas att jag får det. Det är expeditions jobb, på ett gym. I värsta värsta fall, så ska söka jobb här i tungelsta, där det nästan finns garanterat jobb, på ett service hem för utveckligsstörda. Jag har alltid vart rädd för dom, men det kanske går över? Jag får se hur det blir. Jag hoppas iallfall att det blir gymmet, fan vad jag hoppas! Känner att det är dax nu, vill inte snylta från mamma & pappa mer. Jag vill betala mitt. Och lägga pengar på sparning.
Nu blir det varm oboy och mys framför brasan. Kanske ska kolla på den där skräckfilmen.. hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0