trötter

Jag har svårt att hålla mig vaken, jag har vart konsant trött hela dagen.. kanske beror på det dåliga vädret? Att jag sitter ensam hemma med dåliga tv pogram och precis pluggat klart gör mig inte så mycket piggare. Pappa jobbar sent, och Marcus ringde nu och sa att han var påväg.. då ska jag börja laga mat, woho. Hade tänkt och säga att jag skulle gå och lägga mig direkt efter maten, men då kom jag på att jag bara måste se "Day after tomorrow" som tydligen bara är jag som inte sett, och jag vill verkligen se den.. så jag hoppas jag håller mig vaken tills dess. Ska ut med Charlie strax för en promenad, det gör mig säkert mycket piggare.
Det blir iallfall fiskpinnar idag.. mmmm, citron :)


en blanding av citron-lime, inte helt fel..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0