kallingar

Sådärja, kom nyss ut från duschen, och har satt på mig Marcus siden kallingar och en sovtröja, mysigt. Det är bara jag uppe, ska kolla klart scrubs, sen blir det säng. Börjar sent imorgon, så då är det okej. På tal om siden kallingar, så tänker jag på falun. Där brukade man ha siden kallingar om kvällarna. När man hoppade i sängarna, så dom gick sönder.. och när man hörde Kew asskratta i rummet brevid. När man gjorde allt man inte fick göra. Speciellt jag och Caroline i vårat rum. Vilka minnen det finns från falun. Kan ju klart erkänna att man saknar spökfalun sjukt jävla mycket.
När man gick i ksab så fanns det alltså ingen slöjd, hemkunskap, osv. Så man åkte till falun 2 ggr om året med sin årskurs, och hade lektioner på dagarna.. och sen gjorde allt man inte fick göra om kvällarna.
Nu väntar scrubs, sen sängen.
Godnatt, love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0