det går bra nu

Efter en lång tid av klumpen i hjärtat och halsen, som har funnits där en längre tid och tagit på mina krafter. All ångest, alla sömnlösa nätter. Så börjar jag faktiskt må bättre nu. Det börjar släppa sakta men säkert. Nya vänner intar mitt liv, och dem sanna finns kvar. Dom få som verkligen betyder något, som ställer upp i vått och torrt. Dom finns där, och har hjälpt otroligt mycket genom att bara finnas där och lyssna. Nya vänner, som redan fått en stor plats i mitt hjärta. Man kan inte bli mer än lycklig. Och allt annat börjar falla på plats. Jag har oxå insett mycket om mig själv. Jag har haft så mycket blandade känslor i mig den senaste tiden som jag inte kunnat fått ut. Jag har inte velat prata om det, och inte trott att någon velat lyssna (men tänkasig att det fanns så många som faktiskt ville det). Och det har bara gått ut i gråt, varje dag. Det är inte sunt att gråta så mycket, och jag som aldrig brukar gråta? Så nu, bättre tider, bättre dagar. Jag mår bättre och bättre varje dag. Och klumpen början försvinna. Nystart med pojkvännen, och vi båda har lärt oss mycket av det. Och vi är snällare mot varandra i fortsättningen :) och allt känns så bra just nu!

Och jag hoppas det fortsätter i den riktingen..
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0