fredag

Först om igår. Jag och mickis hamnade på ett bygge vid dramaten, och det var inga roliga människor alls. Vi fick täcka golv i ca. 6 timmar. Det var slavgöra, skitjobb. Sen fick vi springa och köpa saker.. men det är bara att vänja sig, för det är exakt vad en lärling får göra, skitjobb och vara springpojke. Så det var väl sådär.

vi blev trötta..

sen vek jag en loppa

.. mickis också
 
spionerade på konstorsnissarna

det här såg jag hela dagen, papp, tejp och hörn.. stackars mina knän.



Fredag; idag. Hade jätte ont i magen idag, så jag stannade hemma från praktiken. Kanske lika bra det för den (IGEN) magsjuke Charlie, så det är bara å springa in och ut hela tiden. Hans känsliga mage.. stackarn. Gör inte så mycket, väntar på att marcus ska sluta. Senare ikväll blir det nog bio, Wall-E. Hört att den ska vara jätte söt, så då måste jag alltså se den. Eftersom att jag är ett disney-freak. Kanske blir middag tillsammans med wöhlk också.
Ska laga lite lunch nu, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0