hej hej hallå

Hemma nu. Och väntar bara på att tiden ska gå snabbare så att jag kan åka och färga håret, fan vad skönt det ska bli. Ska vara där 18.30. Vad ska man göra medans? Det blir promenad med Charlie, disney channel och något att äta. Ska fixa lite skolarbeten också. Måndagar och Tisdagar är så grymt tråkiga i skolan, hatar dem.. med våra nya scheman. Onsdagar älskar jag i skolan, för då har vi projektarbete och vi ska måla i skolan, samt lite uppgifter på det. Skitkul! Sen Tors-Fre är det ju som sagt praktik, och jag älskar min praktiskplats. Jag får se hur det blir den här veckan med det.. eftersom att Micke, min "lärare" eller vad man ska kalla det, har semester. Man skulle ju inte tacka nej till att vara ledig ;)
I helgen kommer Linda till mig i skogen och hälsar på. Vi ska ha en hel myshelg, bara hon & jag. Fan vad kul, jag vill ha fredag nu.
Nu sitter Charlie och stirrar på dörren och morrar.. han kanske är sur för att jag inte går ut med honom.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0