home

Helgen är över alltså, och det är ny vecka imorgon igen.. suck.
En liten sammanfattning av helgen som var. På fredagen hade jag och linda som sagt myskväll. Och på lördagen så skulle vi till strängnäs och rocka röv. Big A kom och hämtade mig tidigare än sagt, så jag satt på konsum och väntade tills Linda slutade.. i kanske 2 timmar. Sen begav vi oss in till strängnäs, till wickans lägenhet där johanna oxå var :) Fixa iordning oss, drack lite vin och snackade skit! Senare var det dax för oss att skilja oss åt, för wickan och johanna skulle till Bk, och vi till walles. Vägen till krogen var så in i helvetes rolig, för vi (läs: Linda) gjorde så vi gick vilse, och det hände så jävla mycket roliga saker på vägen. Jo, kvällen började som sagt bra, ända tills det där kauset kom.. som det alltid lyckas bli när Jennifer och Linda är ute och röjer och skrämmer stan. Vi hann vara inne på krogen i kanske en halvtimma, sen fick Linda några smällar (LÄS: catfight, med hårrivningar och rivsår av naglar), vi blev utkickade av vakter, och sen tappade vi bort varandra någonstans där emellan. Jag gick runt i strängnäs och grät, medans Linda försökte få ut våra saker,  tills hon sprang in och fick ut dom, så vakterna bar ut henne. Men vi fick våra saker, och vi hittade varandra.. och vi tog en bulle hem till Linda mot kvällens slut. Kaous, men jävligt kul.. jävligt kul, så kul så jag sitter och skrattar när jag läser detta och tänker tillbaka på gårdagen. Jag tror det bara är vi som lyckas få sånna här sjuka kvällar tillsammans.
Idag vaknade jag i Lindas sköna säng, och märkte efter en stund att hon var borta.. och då hade hon upp och jobbat kl. 8. Så jag gick ner till konsum och mötte henne tills hon slutade sen käkade vi pizza. Inte så mycket mer har hänt, för jag är så grymt trött och sliten, och har precis käkat en till pizza (bra gjort!) Ska snart hoppa in i duschen, och sova på stört!
Åh.. ge mig inte en till skolvecka, jag är så skoltrött redan.....

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA skön helg , eller vad säger du?? det måste vi göra om;) och förresten du skrev fel, jag fick inga smällar.. dom körde tjejstil ocj drog mig i håret (rätta det) ahhaha:D<3

2008-09-14 @ 23:32:27
Postat av: Jennifer

KUL HELG!!!!?*!!! Mmmm.. NOT! Du var inte så kaxig när du ringde ifrån Strängnäs och ville att mamma skulle hämta dig.. Kommer du inte ihåg eller? Tur att Ullis och jag styrde upp det hela lilla gumman... KUL HELG?!!! Du och Linda ska nog vänta en sväng innan det blir fler krog turer.... Puss mamma

2008-09-15 @ 21:04:14
URL: http://akebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0