jag är en duktig jennifer

Medans pappa är på lillebrors föräldrar möte har jag lagat mat, och det blev en thairätt som jag inte kommer ihåg vad det heter, men riktigt gott och riktigt bra gjort och jag är så stolt! Marcus gjorde faktiskt riset så han hjälpte oxå till :) Så nu är det dukat jätte fint med massa ljus och maten är klar, och jag känner mig duktig som fan. Så när pappa kommer hem och hans tankar säger "fan, maten oxå.. vad ska man laga såhär sent?"  och möts av allt det här så kommer han nog tycka jag är världens bästa dotter, haha. Så nu ska vi bara vänta in honom.. och hoppas han kommer snart för jag och marcus är skit hungriga. Sen blir det långpromis med charlie, sen sova tidigt.. tidig dag imorgon.
Sitter för övrigt och pratar med min kompis Sini från findland, kul att man kan ha kontakt såhär över internet.. hon ska faktiskt flytta till sverige efter gymnasiumet, kul :)

Nu kom pappa och nu blir det mat
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0