onsdag

Jag har precis vart ute på långpromis med Charlie på ängarna. Vilket var jätte skönt. Motion och rensa tankarna. Och Charlie blir överlycklig, och skuttar runt som en tok. Sen är han så kort eftersom att han är en tax, så man ser han inte i det långa gräset, utan man ser hur gräset rör sig och hans huvud som sticker upp då och då, när han glädjeskuttar omkring. Så jävla kul och se, haha. Nästa gång ska jag filma! Känner mig nere idag, vet inte varför.. så egentligen har jag ingenting kul å skriva. Förutom att jag hittat världens bästa födelsedags present till Jenny (även fast det är aslångt dit) haha. Så ska köpa den när pengarna kommer in på kontot igen, det är ju inte så att jag har brådis, haha. Nej, nu ska jag duscha Chörlie, sen kolla film, och vänta på att M kommer hem och städar rummet (det är hans tur)
Är sugen på något riktigt fettigt idag!

Jag var vid Bohmans plats igår och tände ett ljus för honom. Gud vad fint det var. Inga andra var där, och det var bara så fint! Miss u... <3


Kommentarer
Postat av: smurfen

Asså seriöst jag e så jäääkla nyfiken så jag håller på å dö nu ju!!!!

2008-09-18 @ 15:26:03
URL: http://missmoneypenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0