stallarholmen är top notch

Är hemma hos Linda, och vi har startat våran myshelg! När jag kom började vi med att laga/gjorde räkmackor, som blev så jävla goda. Sen har vi bara tagit det lugnt, hälsat på lindas farmors hundvalp och moffat. Vi har precis tagit ett varsit fotbad och snackat skit i massor. Nu sitter jag här, medans linda gör flätor i mitt hår(det är så jääävla slönt när någon håller på i ens hår), en äkta mystjej kväll eller vadå? Rummet är fullt med ljus och bara vi två, myyys! Sen blir det film, moffa, skitsnack och mera mys, bara Linda och jag.
Lite planer inför imorgon är att jag och Linda ska in till s-näs efter hon jobbat klart, rocka lite röv ett tag. Sen blir det hem till Linda, där det kommer vara kräftis. Umgås ett tag, sen smyga oss undan från omgivningen och mysa. För den här helgen är en bestämd myshelg. Nu ska jag njuta av att bli ompysslat i håret och snacka skit om folk. Så jävla top notch (internt)
 Tudilu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0