trötter

Kom precis hem från skolan, gud vilken skön dag det varit. Hade bara en lektion där vi i princip inte gjorde någonting, dom delade ut våra målar flecejackor, som är as mysiga. Sen sa dom åt oss att vara snälla barn ute på praktiseringen, och så gick hela klassen och åt tillsammans, sen var det slut för dagen. Men duktiga jennifer stannade kvar ett tag och fixade lite grejs i skolan. Så nu är det soffan som gäller, är så grymt trött. Imorgon börjar praktiseringen och jag ska vara i skanstull kl.06.45, därför måste jag lägga mig i tid. Matlåda måste fixas oxå! Hoppas det går bra imorgon, är lite smånervös.. men det blir säkert bra :) hoppas jag hamnar med roliga människor.
Soffan väntar.. tudilu.


elsa och jag på skansen, tycker den är så härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0