träningsvärk

Dålig uppdatering för att internet inte fungerar just nu.
Helgen som vart då, en riktig gjort-ingenting-helg.

Fredag; Efter jobbet kom jag hem, sjukt trött och somnade på soffan ett tag. Vaknade av att Marcus som kom hem rätt så sent, kollade lite film bara, men det dröjde inte länge tills båda två låg och snarkade i soffan, haha.

Lördag; Marcus åkte till Stallis rätt så tidigt, och jag gick upp samtidigt som honom. Jag stor städade i huset hela dagen, tvättade, dammsög, diskade, dammade, hela kittet. Ibland blir jag förvånad av mig själv, haha. Vet inte hur jag kom på idén, men det gjordes iallafall. Haha. Senare på kvällen kom Marcus, och det blev lite som på fredagen. Kollade lite film, men det dröjde dock inte länge tills vi inte orkade sitta uppe längre och gick och la oss.

Söndag; Upp tidigt! Jag, Marcus och lillebror åkte med pappa till bygget och hjälpte honom. Det blev sent, jobbade till 21.30. Men dagen var skit rolig. Jobbig, men inte för jobbig. Det kändes i kroppen att man jobbat kan man säga, men det är härligt. Slocknade i säng direkt när jag kom hem.

Idag vaknade jag upp med vääärldens träningvärk (?) Marcus och lillebror hade oxå det. Hur gick det till? haha. Det är riktig ond träningsvärk, sådär så att det gör riktigt ont att röra sig, sådär så man nästan inte kan sätta sig. Funderar fortfarande på hur fan vi alla fick det? Men iof, bar vi tunga saker, lackade golv, och en massa annat. Dax att börja träna mer? jag tror det! har också blåmärken på hela knäna. Jag var dum nog och struntade i att ta jobb-byxorna, alltså inga knäskydd. Inte det bästa. Pappa är golvläggare, man jobbar alltså med golv, och sitter på knä mest av tiden. Trodde dock jag bara skulle få städa eller dylikt, ICKE! Menmen, smällar man får ta ibland.. haha. Det känns att man lever.

Nu blir det tv, sen stört ner i säng. Skittrött..

Kommentarer
Postat av: erica

tack detsamma. Det kommer i perioder, nu t.ex är allting bra men andra sekunder vänder det och då känns det som att det aldrig kommer försvinna, det kommer tillbaka snabbt! <3

2008-09-30 @ 13:55:17
URL: http://ericatimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0