godnatt

Sitter i min ensamhet i mörkret, i marcus tröja (som jag egentligen inte får ha, för det blir tydligen tuttmärken). Lyssnar på Tiger Lou, och har precis ätit kronärtskocka, är det okej att vara beroende av det? nyttigt & gott!  och ska snart krypa ner i soffan med varm oboy och kolla på "vem kan slå filip och fredrik". Efter det blir det dusch (handukarna ligger i torktumlaren och blir alldelles varma tills dess) och sängen, praktik i morgon, vilket jag inte ser fram emot. Plus att Mickis är sjuk och jag kommer få vara ensam. Men snart får vi byta ställe! Nu hör jag hur det har börjat, så godnatt för mig. Upp klockan 5 imorgon.. HEJA!

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0