fest

Fredag, igår. Ericas födelsedagskalas, det började bra, så jävla bra så jag seriöst har träningsvärk i magen, av allt skratt. För visst fan hade jag kul, har inte skrattat så på länge! Tack stumpan, och du behöver inte ha något dåligt samvete alls över det som hände <3 tyvärr finns det folk med noll respekt, som har en tendens att vilja förstöra, vilket dom kanske lyckades med.. nja, idjuter som inte vill växa upp helt enkelt. Men som sagt, jag hade kul! Åkte hem i natten av min snälla mor som kom och hämtade mig, vaknade upp med blåmärken, stukad fot.. och en jävla smärta ryggen. Så kan det gå. Var iväg och fikade med mamma i solen tidigare idag, sen åkte vi över till Nylen där vi grillade :) nu är jag hemma, hög på smärtstillande känns det som, vill verkligen inte sitta inne ikväll, men sen ska jag jobba imorgon också. Känns som om det är klokt att stanna hemma ändå! Jag har ju inte påsklov som vissa andra... fan. Får tagga till nästa helg, då det händer grejer igen! Nu ska ladda film och ha tråkigt ikväll. Hej!


bild dock inte från igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0