pollen

Stressig dag, varit i stan, och fick hjälp av mamma med allting.. nu är allting klart för nicole på söndag oxå ;) Nu är jag klar, jätte snygg, o sitter och väntar tills jag kan åka till jakob för fest, för att han fyller 18 år idag. Dock jobbar jag hela dagen imorgon, på självaste påskafton. Känns lite surt faktiskt!

Pollen börjar också att slå ut, vilket innebär att jag bara väntar in tills jag ligger deckad och hög på medicin som inte hjälper mig ett skit, och känner knappt att man lever. Jo, det är pollenallergi det. Och jag fick den gåvan. Pollenallergi. Nu är äntligen våren här, och pollen också. Små jäkliga pollen, som förstör så mycket för mig. Nös hela dagen igår, och idag, därför fick jag medicin av mamma som också har det, först tackade jag nej, eftersom dom är starka, och man blir så jävla trött. Tydligen skulle det vara en snällare variant, och jag tog den. Inte ett bra beslut! Heeeeelt groggy! Fyfan. Känner att jag börjar bli sjuk, vilket jag verkligen inte vill.. just nu!! Bara att hålla ut. Dax för en jäkla kul fredag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0