rock

Dagen igår, var skit kul! Grattis jakob & monne :) tack för igår. Det blev tyvärr lite tråkigt mot slutet, men jag är stolt över mig själv! Blev kanske lite för glad där någonstans i mitten av kvällen, med tanke på att jag skulle upp och jobba idag. Jaja, kul hade jag iallfall. Somnade vid 5 snåret, och skulle upp 8. Det kändes inte lika kul. Men det fick gå, fick skjuts till jobbet av mamma. Där har jag stått 9- 17, på påskafton! Trött som fasen, plus att jag åkt på en sjuka nu, halsont, feber och snor. Som vanligt. Men jag vågar fortfarande inte ta bort halsmandlarna, men jag börjar dock bli jävligt trött på det här. Jag kanske kan slå rekord med att vara sjuk hela tiden? Efter att jag stått och snorat ner på jobbet bar det av till pappa, på sjukhuset. Höll han sällskap i lite mer än 3 timmar, pratade om allt mellan himmel och jord, skrattade åt människor, åt mackor och daim klubbor. Åkte hemåt, och nu sitter jag här hemma. Känner mig ganska så sliten, och tror jag måste lägga mig nu. Eftersom det är en lång dag imorgon, och då måste jag vara pigg. För då ska jag rocka röv, höhö, roligt va? Rockfest it is! Nicole 18 år. Ser fram emot det jävligt mycket. Ska över till mammas kompis imorgon som är utbildad sminkös, och ska alltså sminka mig, rockigt? jag vågar mig inte på det där.. känns som om det inte kommer sluta riktigt bra då. Men ball kommer jag bli! Men fan om sjukan blir sämre. Lite sömn så blir det nog bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0