smäääääääärtaaaaaaaaaa

Jo, jag var som sagt på jobbet.. och på mitt jobb är folk väldigt dåliga på att ta upp vilker efter sig, och lämnar det till mig, jo, jag gör det varje kväll. Så idag, det finns en ställning som det står vikter på, jag ställde upp en vikt högst upp på tio kilo, på ställningen som är en meter. Jag böjde mig ner igen för att greppa nästa hantel, KABOOOOM, tio kilos vikten föll, en meter, rakt på min stackars hand som just då låg på golvet.. vilken jävla smärta, en grotesk blodsmak kom upp i munnen, och jag blev arg. Det gjorde så fruktansvärt ont! Jag ville inte kolla på handen först med rädsla för att den skulle vara kapat i två delar, det var den inte.. puh. Men wtf? Mos, bajs, en röra. Blått, och äckligt. Det fortsätte att svulla, göra ont, och se ut som ännu mer mos. FIngrarna är inte av iallafall, jag kan röra på dom.. sisådär bra, inte så väldigt bra! Jag bloggar ju (okej, med den ikke skadade handen, och därför tar detta evigheter!)  Det ser riktigt, riktigt nasty ut iallafall. Någonting står inte rätt till, jag och pappa har varit vakna hela natten, jag kan inte sova pgr av smärtan, och pappa vet jag inte? youtubat hela natten. Klockan åtta drar vi till röntken, bara för att kolla, håll tummarna, för det kan inte jag! Trevlig valborg btw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0