söndag

Shulu! Då var det söndag, och vilken jävla helg alltså.. eller inte! Jag har verkligen inte gjort någonting, men det kanske är bra det.. det är första helgen någon inte fyller år på länge, och nästa vecka fortsätter det som det gjort, vilket inte är mig emot. Men det var skönt att göra ingenting och bara vara! Idag blir det jobb 15 - 21. Ganska så jobbig tid, men det får gå. Föresten är det gårdsstädning här ute just nu, gårdsstädning?! Vi har då aldrig haft det förut. Men sen kom någon jävel på att vi ska "börja umgås som grannar", och arrangerade gårdsstädning? vilken jävla idiot. Jag är ju iallafall inte där ute som jag borde, men jag ska faktiskt hoppa in i duschen och snart jobba. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0