kärlek

Hejhejhallå. Ännu ett onödigt inlägg.. nu är sommaren snart slut, då fastnar man väl här igen, i uttråkighet. Tänkte lägga upp lite bilder snart, från sommaren..! Just nu sitter jag hemma. Min lillebror har skaffat sig en flickvän.. som en storasyster är man nyfiken, lixom.. min lillebror har en flickvän, bara det låter sjukt. Han är för liten, enligt mig.. haha. Han kommer alltid vara för liten, i mina ögon.. oavsett ålder. Nu är dom två nykära paret här.. har suttit och pratat med dom, mest henne. Hon verkar vara bra iaf! Och vi bestämde att hon ska följa med mig imorgon när jag fixar mina naglar i tyresö, sen äta något på vägen hem. Är jag inte en väldigt snäll storasyster? Det blir nog roligt. Lära känna henne lite. Även fast hon e yngre än mig. Hon är ju trots allt min LILLEBRORS flickvän. Nog om det. Såg på klockan nu, och såg att jag verkligen måste sova.. för vi ska upp ganska tidigt. Uppdatering kommer, för den intresserade.

Och thanks god, erica uppdaterade sin blogg.. allt är bra, och allt har gått bra på vägen dit. Shit, hon är verkligen i USA nu. Och stannar där.. ett år! Vad skumt det känns. Me love u baby <33


Kommentarer
Postat av: ERICA

saknar dig alskling!!!!!

2009-08-21 @ 15:37:51
URL: http://UTBYTESSTUDENT.SE/ERICA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0