<3 dalarna

.. å här sitter jag ensam vaken, om natten (morgonen?) som vanligt. Ibland är det jobbigt att vara en nattmänniska! Men jag har väl bara mig själv att skylla, och det är ju faktiskt juletider, och ledigt, why not! Men imorgon åker jag hemåt igen, åh jag vill inte egentligen, så härligt att vara här, så skönt att åka bort ibland, även fast det inte är till något speciellt. För inte har vi gjort någonting, bara tagit det lugnt! Massor av snö och 20 minus är det här, myys! Det låg faktiskt på 22 minus när jag var ute med Qvarten senast.. då var det kallt! Sådär så det sticker till i lungorna när man tar ett djupt andetag i kylan, haha!

nu blir det sängen, tvn, och försöka somna till någon dålig repris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0