tjock jul

Jag befinner mig i dalarna just nu. Skönt att åka iväg ibland :) Så min julafton firades här, utan familjen. Men mysigt ändå. Tar det baaara lugnt, njuter av att vara ledig! Fast jag saknar Isabelle. Längtar tills nyår, fast jag vet dock inte alls vadfan jag ska göra. Och det verkar som om det är samma för alla. Fyfan vad tjockt julafton är, är så jävla trött, mätt, och hungrig, legat och degat hela dagen. Det värsta är ju att man äter non stop, och börjar bli hungrig konsant på det. Men det är så det är, helt enkelt! Får se om det blir att åka iväg någonstans imorgon. Man blir lätt uttråkad här, speciellt när man har en rumskamrat som föredrar att ligga i soffan och kolla harry potter. Åka till kupolen och kolla vad dom har att erbjuda för mellandagsrea? Nu ska jag iallafall röra på arslet lite och ut och gå en sväng med Mr.Q som är med också. Lyckas man somna snart mån tro? Sov till tre, och sen en powernap lite länge fram på det.. jag tror inte det. Pöss!

 
Älskar! En sån tagga till låt, dax att kirra nyårplaner och tagga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0