fuck

Hejhej hemskt mycket hej! Lördagen var som sagt hos Irika, vilket var sjukt kul.. utan att nämna roliga detaljer, som att jag typ har pajat min rygg totalt! Tack gumman för en kul kväll, även om du tjatade över att jag skulle gå ;) Söndagen, var jag, mamma och johan och kollade på Qvarten, jag blev så kär.. och hoppas verkligen att han kommer hem till oss snart. Sen blev jag sjuk. Sov hos Erica igår, tisdag. Och vi filofiserade om livet typ hela natten. Seriöst, det var som om två småbarn satt där i ericas rum. Jag menar.. limma fast händerna med nagellim och leka missbildade? mjo.. men kul var det! Det känns så hemma hos erica. Idag, onsdag, är det bara världens sämsta dag..
Mitt internet funkar ej på min dator, och det är likamed där alla bilder finns från lördagen. Får se när det börjar funka, och när dem kmr upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0