jag ljög

Här har jag suttit och ljugit om att jag ska bli tv-kändis. Trodde som sagt jag skulle med på första programmet, men nej det var inte så, det var inte där i det huset jag var med och gjorde om. Får se om jag kmr med någon annan gång? jag kanske blivit lurad?:S men dom har sagt att jag ska vara med, skumt.. eftersom dom borde ta sommar programmen först. Jaja.. får se helt enkelt. Coolt skulle det vara. Tråkigt program för övrigt föresten, roligare och vara där om man säger så.
Förlåt alla som satt framför teven :D

Nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig, ska jobba imorgon, vilket blir min sista dag denna vecka, ledig på fredag.. skönt. Och då ska nattha firas :)
godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0