jag.är.hungrig.

Fick ett sms av marcus som löd ":D jag är som ett barn på julafton :D:D:Ddu fattar inte:D" ja, julklappen var alltså uppskattad ;D bra jobbat jennifer! Sitter förövrigt och skryter lite om att jag ska vara med på tv imorgon, hahaha. Okej, det är pirrigt.. inte så att jag kommer vara med mycket alls, men ändå, jag, jennifer åkebring kommer vara med på tv. Arga snickarn, kanal 5, klockan 20.00 tror jag tiden var, alltså. Man får säkert se en skymt av mig, coolt men pirrigt. Det kommer ändå kännas skumt, för det kommer antagligen se anurlunda ut på tv, än vad det var där.. haha. Jaja, det blir säkert bra. Vem vill ha en autograf?
Suck.. undrar hur länge whisky provningen tar? jag är hungrig, och dom kmr med mat hem till stackars mig efteråt, jag är hungrig! Klockan nio blir det "The guru", som går på trean.


och så en bild på mig och kines från nyår!

Kommentarer
Postat av: nnicole

JAAAAAAAAAAA SKA KOLLA PÅ DIG I MORGON :D

wuuhuuuuuuuuuuuuuuu! haha. jag är föresten ÄNTLIGEN hemma nu :D

loves you<3<3333

2009-01-13 @ 23:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0