lördag, sjuk!

Fan vad det tog emot att jobba igår, med min halsfluss .. usch! Kunde inte gå hem heller, för det fanns ingen mer personal som kunde ta över. Febern kom på eftermiddagen, så fredagskvällen spenderade jag i sängen. Idag har jag inte heller gjort någonting mer än att ligga i sängen, eftersom halsen gör ont, feber, och snuva som kom inatt.. grattis. Imorgon bitti ska jag jobba också, känns väl sådär.. hoppas det inte blir sämre än vad det är nu bara. Blö! Så ikväll blir det sängen, med nässpray och halstabletter. Mamma tvingar med mig till doktorn nästa vecka, eftersom jag är sjuk typ.. för mycket med min hals, halsmandlarna ska bort. Vilket jag är emot, även fast det kanske skulle vara skönt att slippa detta, men jag har en skräck mot det där.. dom ska skära, nejnejnej fyfan! Nålar och allt som hör till, tackar jag nej till, big time. Jag menar, det är inte det lättaste att ta en spruta på mig .. det får bli med våld!

Nu ska jag dricka min cocacola med sugrör, eftersom det gör för ont annars, försöka få i mig någon mat innan jag svimmar, fast jag egentligen inte alls är sugen, men jag har inte fått i mig någonting på ett dygn snart, och ta en alvedon mot febern .. kul lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0