min idrottslärare

Fan vad lets dance suger, vafan gör juryn där lixom? blir bara irriterad. Hela grejen är ju den att det är amatörer som ska dansa, och gör det jävligt bra för den delen också, sen tycker inte dom det är bra nog och ger skit dålig kritik.. för inte det är proffsigt nog, herregud? Juryn har ju ändå ingen betydelse. Ja, jag säder å det. Hon som dansade nu, Linda.. hon har jag haft idrott med massa gånger, fan vad paff jag blev och se en gammal idrottslärare på tv, dock visste jag att hon vart känd innan, men ja.. lets dance, tufft! Som kanske inte många vet, jag har gått i idrottsklass.. jo det stämmer, idrott varje dag, det kan man inte tro inte.

Gud vad deprimerande detta är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0