torsdag

Idag var jag sjuk, eller jag blev det inatt.. började känna redan igår att jag blev varm. Och inatt fick jag feber, har mått bajs idag.. så jag kunde inte jobba idag :( Det börjar bli bättre nu iallafall, febern har lagt sig, är bara allmänt slö i kroppen nu. Men det kommer bli bra ikväll. Ska iväg och äta snart med Nylén, sen ska jag hem och sova igen.. mat och sömn, då blir man alltid frisk :) Så jag skippade alltså laserdoome ikväll oxå med vännerna, hoppas det blir det igen snart så jag också kan vara med, så jävla kul ju. Lika bra att stanna hemma och bli helt frisk, för imorgon är det nattha som gäller, as kul. Har ju inget jobb imorgon, skönt att vara ledig en fredag. Dax att sätta på sig lite andra kläder, ska gå snart.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0