ge mig sommar, tack!

Igår, söndag, gjorde jag ingenting.. bara kollade film efter film, försökte somna i tid, vilket jag inte lyckades med. Idag är jag ledig, hade inte haft något emot att jobba idag om man säger så, för jag går fortfarande i mina sov kläder, och har inte gjort någonting nödvändigt idag heller. Det ska bli skönt att jobba imorgon! Ska äta middag strax, sen ska jag duscha som kommer typ ta 2 timmar, eftersom vattnet är knas. Så jävla jobbigt!! Det kommer en stråle i typ 1 sek, sen är det borta i 7 sek, ja.. jag har räknat. Det går inte att snabb duscha här inte. Skönt att en ny vatten-grejs är påväg nu iaf.. för detta orkar jag inte med längre. Sen ska jag sätta på en film och tvinga mig själv att somna, men jag känner mig rätt så trött ändå. Jag är jävligt sugen på att komma ut och gå innan, men jag är inte så cool så jag vågar det i den kolsvarta skogen här ute på landet :( bajs!
Imorgon får btw jag och caroline i bästa fall veta om vi får ett as coolt jobb på helger ;) hoppashoppas.

Mat var det.. efter jag lyssnat klart "standing soldier" som är världens bästa låt.
puss & kram


nu när det inte finns snö, och det inte är någon bräda-åkning, så ge mig värme och sol istället,
jag vill ha sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0