vila i frid <3

Lördag idag, denna helg blev mest en chock. Igår åkte jag och mamma och fikade, där vi fick ett samtal om att en på jobbet har dött.. det är så jävla hemskt och jag kan inte förstå det. Det är henne jag jobbar med när jag jobbar, hon som lärt mig, och även alla år mamma har gått på najaden och jag följt med.. har hon funnits där. Det kommer kännas när jag kommer till jobbet igen. Usch.. det är så hemskt, och jag kan verkligen inte förstå det :( Vila i frid, det kommer inte blir detsamma utan dig där.
Men det här så slår det en själv verkligen att man ska ta vara på livet, och varje dag som går. Utnyttja det liv man har, ha kul, aldrig bråka över onödiga saker. Man ska aldrig ta någonting för givet

Vill verkligen inte sitta hemma idag, med alla tankar.. så Charlie och Danne ringde mig, det lutar mot att jag åker och träffar dom ett tag iallafall, skönt att komma ut lite, behöver det. Är dock förövrigt lite besviken ikväll.. ledsen och besviken. 

Ciao!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0