jobb

Nu är jag hemkommen från jobbet, har typ inte sovit någonting alls inatt.. vilket betyder att jag var väldigt trött idag. Men det var lugnt, sista dagen på sprtlovet, alltså knappt inga folk alls på gymmet. Haha, det var en gubbe som somnade på våran soffa som vi har i receptionen, jag visste inte om jag skulle väcka honom eller inte, jag lät han sova ett tag, så länge han inte snarkade.. det såg så skönt ut. Men jag förstår honom, den soffan är skön, farlig om man ska ta en liten paus, man kommer inte därifrån. Sen hade vi barndans idag, haha jag stog och kollade på dom ett tag, typ 6 åringar, alla med prinsess kläder som bara sprang runt.. as söta. Dock inte lika söta när dom kommer ut från dansen och skriker "MAAAAMAAAAAAA, JAG VILL HA EN DRICKAAAAAAAAAAAAAA.. BUEEHÖÖEE.." det är inte lika gulligt. Nu ligger jag här på golvet med datorn framför mig, Q ligger typ i mitt ansikte. Ska äta lite taco och bara tokchilla framför tv. Någon som  vill äta kebab med mig? jag har vart sugen i flera dagar .. :( jag som egentligen inte är ett sånt stor fan av det. Men nu känner jag verkligen, att det vattnas i munnen efter det. Jaja. Onödigt inlägg känner jag. Jag är trött.


Q för tio min sen .. fast nu ligger han i mitt ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0