kändis

Igår åkte jag hem till mamma, på landet. Senare på kvällen fick jag ett antal sms, som löd "DU ÄR MED PÅ TV!", jag var med på tv, OCH SJÄLVKLART HAR JAG INTE FEMMAN HEMMA HOS MAMMA. Det är inte ofta man är med på tv lixom, det tillhör ju inte min vardag om man säger så. Och självklart så skulle man sitta på landet, och inte ha den kanalen man är med på. Kollade iallafall på nätet precis, var ju inte med mycket, och gud vad sur jag ser ut.. jag var glad, jag lovar! Det är så himla anorlunda i tv, än vad det var där i verkligeheten. Det är klippt och omgjort, vilket jag antar att det är i princip varje tvprogram, haha. Men jag var med, jag har vart med på tv iallafall. Jag, Jennifer Åkebring. Det är inte alla som får vara det. Mouhahaha, någon som vill ha en autograf?
Jag menar, jag är ju fan kändis nu ;)

När ringer kanal5 mig, och får mitt egna program?

http://kanal5.se/web/guest/webbtv/-/k5videoplayer/playlist/27301/webtv/true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0