läskigt, vår och godnatt!

Sådärja. Nyss hemkommen från jobbet.. puh. Idag var det läskigt att åka hem, faktiskt. Jag måste ju lämna nycklarna på ett hotell efter jag stängt, då går man förbi en krog.. behöver jag säga mer? Där utanför stannade en bil och bad mig hoppa in, jag sprang! Därefter ska jag ta tåget hem, där brukar oftast fyllegubbar hålla till.. dom är inte så trevliga, nej.. hjärtat slog några extra slag ikväll. Men jag är hemma, oskadd! Nu är jag ledig imorgon, och fredag. Sen jobbar jag lördag till söndag, veckan efter. Åtta dagar i streck alltså. Men Cash is king som min chef säger!

Nu måste ju våren tamefan vara påväg.. idag sken solen, snön har nästan smällt bort. Man blir så lycklig när man vaknar upp och solen lyser, då vill man ju nästan kliva upp. Våren är på g. Man blir bara lycklig av det. Även fast jag inte åkt någon bräda iår.. pinsamt, och tragiskt :(

Dax för mig att sova, tror det kommer gå inatt.. för nu känner jag mig verkligen trött! Imorgon ska jag in till stan och byta grejer med älsklings erica, och ta en fika.. erica är bäst och fika med! Erica är bäst!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: ERICA -

du är bäst! ledsen babe att det inte blev så. Har så mycket just nu ... så det är helt sjukt. Jag ringer dig imorgon så styr vi en dag !!! <3

2009-03-19 @ 18:59:05
URL: http://ericatimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0