måndag

Måndag gick ju snabbt. Det gick bra på jobbet, och allting flöt på hyffsat bra! Var hemma vid tolv, sen har jag fixat lite tills imorgon. Då det är farfars begravning. Ska försöka sova, eftersom jag ska upp ganska så tidigt. Men mina vanor är inte dem bästa när man jobbar sent. Är lite nervös inför morgon dagen, eftersom alla finska släktingar kommer, jag förstår inte ett ord finska. och kommer aldrig göra. Tur nog pratar dem flesta ganska OK svenska! Men jag skulle vilja kunna, det skulle underlätta i såna här lägen, men pappa lärde mig aldrig det som liten. Och nu har jag verkligen ork eller lust att lära mig det heller. Även fast jag vill innerst inne. Fan. Nog om finska. Har en lång dag framför mig imorgon.

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0