ons, tors, fre, lör, sön

Onsdag; Mötte Caroline, tina och babbut i stan, jag och caroline stressade iväg´och for runt i stan innan jobbet.

Torsdag; Mötte Caroline tidigt i stan för shopping, vår väder och bara en sjukt mysig dag! Massor av skratt <3

Fredag; Åt middag på resturang med M, jätte mysigt :) åkte hem och spenderade hela kvällen hemma, film med pappa som sällskap! Lugnt och skönt efter en veckas jobb, plus att jag hade haft feber natten innan.

Lördag; Åkte till Irika, åt en skit god middag hemma hos henne med sara och nicole också. Såklart räddade vi världen oxå ;) Taggade som as letade vi någonting att göra, nicole drog, tre var kvar, och vid tolv tiden åkte vi till Zinkensdamm, och vi kom hem runt fem tiden. Pratade med erica någon timma, vilket är ett måste att ha seriösa samtal när man ligger i hennes säng, slocknade vid sex någongång. Och fick stå ut med att erica trodde jag var en stor nallebjörn hela natten. (Caroline kommer dock alltid att vara värst och sova med!!!!)

Söndag; Vaknade upp av att erica skrek i mitt öra, aj. Men jag älskar att sova och vakna upp hos erica, det känns bara hemma på något sätt :) jag, erica och sara satt och åt mysig frukost. Tog en liten promenad, sara drog, sen var det bara jag och erica kvar. Sen drog jag efter ett tag för att åka och se Kenny Begins, är dock lite besviken... jag älskar Kenny Starfighter, men jag trodde att filmen skulle vara tusen gånger bättre än serien, vilket den inte var, även om jag skrattade många gånger! Nja.. bättre kan dom! Mysig dag & kväll iallfall :)

Kort och gott, en lite uppdatering iallafall! Nu ser jag fram emot fredagen som faaaaan. Är redan taggad. Nu är klockan halv fem och jag kan inte sova, som vanligt! Bajs.

Får gå och försöka igen...


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag e så himla mysig !! ;)

2009-03-30 @ 12:42:27
URL: http://carolinedesousa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0