söndag

Hejhej hemskt mycket hej!

Så var helgen över, Igen. I fredags kunde jag inte somna, jag sov alltså inte en blund.. inte en endaste minut. Så det var bara att åka och jobba, 12 timmar.. det var hårt, jobbigt, och jäkligt sletet. Men det gick, otroligt nog. Aldrig mer. (men jag känner på mig att min och ericas sitta uppe tävlingar kommer fortsätta bli av) På kvällen var jag taggad och ville inte hem, konstigt nog. Ingenting hände. Jag åkte hem, somnade klockan nio på kvällen och vaknade idag klockan 2 på dagen. Kände mig helt skakig och snurrig dock.. hoppas inte bli sjuk nu, för mycket jobb just nu för det! Åkte och mötte tina, i stan, där också charlie och eric var. Sen drog jag och tina och åt. väldigt trevligt och mysigt! Som sagt, denna helg beskrivs som trevlig :) Ska försöka sova snart, efter en film, känner mig fortfarande trött.
Jag längtar till våren och sommaren, för jag vet att den kommer bli grym. Kan tiden gå lite snabbare.. ?

Jag tänker på dig, hoppas du mår bättre snart, du vet att jag finns för dig, alltid!



Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0