trevligt

Jo, jag har haft en trevlig kväll :)
egentligen skulle jag börja 12 imorgon, men jobbet ringde, och istället jobbar jag 7 - 19 imorgon, så jag öppnar och stänger alltså! Cash is king (jag gillar det uttrycket). Bestämde mig för att inte ens försöka leta någonting att göra ikväll. Jag är nöjd ändå.

Var och åt på ett mysigt café i stan med mamma, sen var vi och handlade mina jeans, dom passade bra.. på första försöket?! Det har fan aldrig hänt mig förr. Det brukar vara totalt jävla omöjligt. Men nu har jag nya snygga jeans! Som iof redan är förstörda, jo dom ska se ut så.. men tuffa är dom. Sen åkte vi till skogås, och hälsade på min mormor & morfar, jag gick ut med Q och mormors hund och mötte Sebastian, så vi gick en långrunda och bara snackade.. skit trevligt :) Kom hem strax innan tio, sen ringde Jacob, han med norrlands dialekten, så vi pratade på ett bra tag, oxå trevligt, ska träffa honom, den dryga norrlänningen, snart! Trevligt, det kan man beskriva denna fredags kväll som!

Nu ska jag dricka cola, äta dumle, och förhoppningsvis somna till någon film, så jag kommer upp imorgon. Trevligt!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0