hard work work

Hejhejhallå. Torsdag idag? eller? Jo det är det. Jobbade igår också, innan det var jag och åt i stan med den där tjejen med blåtiran, hon nicole.. det är alltid kul och vara med denna där bruden. Det är bara .. sjukt? Humor på samma nivå, då blir det roligast. Och herregud vad mycket jobb det blir denna månad.. men det betyder alltså bra med pengar som kommer rulla in på sparkontot. Har suttit och kollat runt lite på resor, till i sommar.. bara kollat då. Jag längtar till sommaren!

Imorgon ska jag jobba 10 - 12, först. Sen börjar jag klockan 16, och jobbar till 21. Konstigt, jag vet.. men det är dåligt med personal just nu. Men desto bättre för mig ;) Är ledig i helgen iallafall, skönt! Så när jag slutar vid tolv ska jag in mot stan och försöka hitta en present till min kära vän som fyllde 18 år igår, och som jag ska på fest hos på lördag, som jag ser fram emot. Sen ska jag försöka träna lite innan jag börjar, lite stress.. jag får klura ut någonting som jag kan ge henne ikväll, då slipper jag stressa runt och en galning och leta imorgon. Det löser sig!

Så nu ska jag klura, och vänta in M som kommer med subwaaaaay.

 
Mr Q, min beeebis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0