helg

Sådärja, då var den här dagen avklarad, trotts fredag den trettonde. Det gick ändå lätt att jobba, det gick fort. Blev klar tidigt, så jag solade.. helt ensam på jobbet, efter stängning, det var lite läskigt, haha. Hann dock inte köpa någonting till Jennifer, det får bli imorgon. Ser fram emot imorgon, sen är jag ju ledig hela helgen ;D får passa på att njuta, för sen är det ett tag till jag är ledig en hel helg igen..

Så nu ligger jag i soffan, ska hoppa in i duschen om ett tag och duscha bort den där äckliga solarium doften, och sen sova rätt så snart.. sov ju trots allt typ ingenting inatt! Men är chockerande nog inte så värst trött. Imorgon ska jag upp rätt så tidigt också, ska mot stan och sen hem till erica innan partaydax. Men nu lite tv.
Puss & Kram

Hallelulja moment, en bild på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0