lalalala, goodbye

Under hela långhelgen har jag typ varit med min far och mina grannar, mitt nya gäng.. haha. Kul det med! I söndags åkte jag och fikade med Danne, sjukt mysig dag, sen gick vi seriöst runt i hela stan, stannade vid vattnet, blev attackerad av en galen anka, det var varmt och vi snackade om allt mellan himmel och jord i flera timmar! Sen åt vi, sen gick vi igen, sen fikade vi igen, sen gick vi, varför gör man inte sånt oftare? Det slutade med att dagen blev natt.. och man fattade inte hur flera timmar kunde gå så fort. Sen har jag bara jobbat, planerat, och fixat! Börjar bli lite smått stressad tills min födelsedag, eftersom jag är så seg.. och har inte ens skickat inbjudningar ännu, jag har inte gjort någonting.. ingenting alls. Det löser sig!
Imorgon ska jag färga mitt hår, brunt.. hahah nej, aldrig mer, ERICA (!?) ;) blont it is, det är lixom åkis! Och nästa vecka ska jag göra naglar, det kostar att inte vara la naturelle. Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0