ord

Det e mycket nu, mycket som händer, mycket i huvudet, för mycket i huvudet. Kan inte sova, och om jag väl somnar så vaknar jag ett stup i kvarten av mardrömmar, kallsvettig. Fan. Jobbigt, jobbigt, jobbigt. Arg, ledsen, utmattad, trött, slut. Många tankar just nu får mitt hjärta att vrida sig. Mitt hjärta gör ont.

Musik håller mig sällskap, musik kan göra mycket, ibland. Fast en klapp på axeln skulle göra mer. Jag önskar jag kunde göra mer. Jag ser fram emot nya tider, men man kan inte undvika dåliga dagar i livet. Man kan bara blir starkare. Ju mer man tar sig igenom, ju starkare blir man som människa. Det gäller att ta sig igenom det, vara stark. Det ska jag vara.


Kommentarer
Postat av: matilda

jättesöt blogg:]

2009-11-05 @ 03:43:31
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: ERICA

du ar stark vad det an ar!!!!

2009-11-05 @ 15:23:11
URL: http://utbytesstudent.se/erica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0