sjungasjungaaaa


me love <3

____________________________________________________________________

Inte så mkt tid nu för tiden, är med Isabelle dag ut och dag in.. en adressändring snart kanske? teori, teori, teori.. den där jävla teorin.. snart så ;) grattis alla jävlar som har gått om mig, en efter en!

Idag..
jag kör bil, mamma och isabelle sitter tysta med, jag sjunger med i alla låtar som vanligt.. högt.
mamma tröttnar..
"Jennifer, SLUTA SJUNG och konsentrera dig på vägen.. FAN.."
tystnad..
isabelle dör av garv..

att hon är så nervös? herregud kvinna, jag är en naturbegåvning!

peace out


Kommentarer
Postat av: Isabelle

dag ut och dag in.. du får det att låta så negativt :)

2009-11-24 @ 19:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0