091004 kanelbullens dag

Herregud, det är redan oktober.. fyfan vad tiden går snabbt.
Har jobbat hela helgen, natten till lördag sov jag jätte dåligt.. sen jobbade jag 11 timmar på det, ganska sletet. Söndag, idag.. började jag kl. 15. Jobbade till nio. Trött som fan.. förra veckan har jag ju legat med influensa.. snorar och hostar fortfarande, så det gör en extra seg. Nästa helg jobbar jag bara söndag, skönt!

När jag kom hem möttes jag av bulldoft i hela huset, marcus har bakat bullar idag medans jag varit på jobbet.. naaaaw, vilken sötis va?! Så nu ligger jag i soffan och jäser, och kollar på Hot shot 2, och bara slappnar av, och tanken av att jag är helt ledig imorgon gör det bara ännu bättre.

Mitt knä mår bättre, dock väldigt ont.. jag menar, att krocka med en bil, det är ganska så extremt. Svullnaden har lagt sig någorlunda, det har sett ut som en fotboll.. nu är det bara lite kvar. Jäkligt blått, men såret börjar läka fint. Har inte kunnat haft på min tajta byxor, så jag tvingas ha på mig mjukisar.. såå skönt :) Tänk vad illa det kunde gått.. hemska tanke, aldrig mer moppe (jag har redan fått åka in på akuten för några år sen när jag och caroline var ute på äventyr, och ärren finns kvar än en dag!) USCH! Lite mörbultad är man.. känns lite i kroppen. Men tacka gud att det gick så bra.

Nej, mys & film är igång.. kanske ska ta en bulle till oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0