18 oktober, söndag!

I fredags var det att fira linda som gällde. Ut på krogen, vilket ös, vilket drag.. lite för mkt. Vaknade upp på lördagen och skrek att jag aldrig ska festa igen. Vilket jag fortfarande känner. Bakis, fyfan vad bakis jag var. Jag låg nerbäddad hela lördagen, kunde inte röra mig.. så det blev ingenting mer som det var sagt, inte för någon.. haha. Nu idag känns det som om jag har vaknat lite till liv. Vi har käkat taco, gått långpromenad med mr Q. Haft mys. Men jag e sååå trött, tänkte lägga upp bilder.. men har ej ork, och så kom jag på att det bara fanns någraenstaka som man inte skäms över att visa. Imorgon blir det träning med mami, skönt!

godnatt!


jag och lillebror i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0