i en mörk skog..

.. sitter jag, helt själv. Brukar vanligtvis tycka det är skönt att vara ensam hemma, men när man bor ute i skogen, och ser bara mörk skog när man kollar ut genom fönsterna blir det en annan sak. Jag har iallafall min tax som sällskap, men som nu sitter vid fönstret och morrar, och gör inte saken bättre. Och om man har en tax, så måste man ju gå ut och gå ibland. Så jag tvingas alltså att gå ut i en mörk skog, helt själv, hör hur djur springer i skogen, och skrämmer skiten ur mig. Taget från en skräckfilm. Men det är mer troligt att jag blir påhoppad av en galen älg än en galen människa? Inte för att det är mindre läskigt.


Har bara suttit och pluggat ikväll, det var länge sen man gjorde något sånt. Jag ska ta en paus, ladda upp inför skogen, ringa någon stackare som får följa med mig ut via tele, ifall någon älg får för sig att attackera mig eller ngt, *peppar peppar*. Sen fortsätta plugga.

Tja!


min beskyddare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0