en överdriven körkortslängtan

Först och främst ett stort grattis till babben, som kommer få köra mig tills jag tar mitt körkort, mouhaha! Stort grattis stumpan <3<3<3!

Var även och tränade idag, när träningsvärken precis släppt från i torsdags.. och jag känner nu att det kommer smärta lika mycket imorgon igen, fan. Snacka om att det känns att man inte tränat på ett tag.. men nu jävlar, skönt att komma igång lite igen.

Det enda som far runt i mitt huvud är det där jäkla körkortet.. varje dag känns det som om jag behöver det mer och mer. Framförallt i jobb! Måste. NU. Plugga, plugga, plugga, teori.. tills mina papper kommer. På fredag går jag Riskettan.. sen är fan allting runt om klart. När papprerna kommer är det bara köra gärnet, och förhoppningsvis få mitt körkort inom en snar framtid. Valde att inte gå handledarkursen med far min, eftersom jag bara kommer köra med min mor i princip.. mycket pengar, och extra lång väntan på mera papper. Det är på g iallafall! Jag är på g!





Dax att sova.. jag och mina tider, en nattmänniska helt enkelt!
over and out, (kär i låten!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0