höst

Då har hösten kommit. Även fast det varit varmt dem senaste dagarna, så känner man att hösten är här. Fast det har väl ändå inte varit en direkt sommar? Sjukt dåligt väder, regn, regn, regn.. nej, jag är mycket besviken det här året. Suck. Det är kanske lite därför man aldrig åkte iväg och gjorde alla dom där sommar-planerna man planerat. En väldigt.. lugn.. sommar. I början fick vi ju iallafall värme, i samma veva åkte jag på peace and love, kul, varmt, på tok för mycket folk, men kul ändå. Såg min Chris Cornell, LIVE.. han var så bra, så snygg, jag stog mest och dregglade, och rös i hela kroppen av hans röst.. längst fram. Fick hans plektrum, HELL YEAH! Men i all trängsel och panik i publiken, i värmen, fick många för sig längst bak att kanske kunna komma längst fram, ohja.. jag lyfte från marken, och klämdes så hårt, vakter fick ingripa, hälla vatten över mig, för att jag inte skulle svimma i hettan, fick även en fint blåmärke under ögat, näör dom viftade hej vilt med armbågar och nävar.. men det var det värt, helt klart! Såg såklart andra band också. Träffade skönt folk, hade det riktigt bra!

Eftre det har det varit småsaker som hänt.. badat några få gånger, lärt Qvarten att simma, vilket han älskar nu. Träffat vänner, men varit borta från Isabelle hela sommaren!!! Sovit på spa-hotell med mami i Stockholm city, som var såå myys! Ja, lite små äventyr helt enkelt, men inget utomlands :( det blir i vinter istället.

Bilder från sommaren läggs upp, när jag har ork och lust!


Förövrigt så känner jag inte att jag inte har så mycket emot att hösten är här. Hösten är lite av min favorit årstid, tror jag. Klart att sol & värme alltid är heeelt ok, men hösten.. den har sin charm :)

Dax att sova, vi hörs, peace and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0