söndag

kan först ta och berätta att träningen i torsdags var huuur kul som helst, jag kommer gå varenda torsdag framöver.. men fasen vad jobbigt det var (vilket är konstigt om träning inte var). SKOJA INTE, vilken träningsvärk jag hade.. snacka om otränad. Vänner och familj har mobbat och skrattat åt mig nu. Jag kunde knappt gå fredag och lördag.

Btw, efter träningen så åkte jag, babben & Mr Q hem till henne och hämtade hennes vovve Shiva. Vi gick ut med dom två på en mysig promenad runt liljeholmen. Qvarten blev jätte kär i Shiva, men jag tror inte hans känslor blev besvarade lika mycket.. men några dejter till, så kan det nog gå. En puss fick han iallafall.. jag och babben typ dog då :) hahah. Marcus kom sen och hämtade oss, vi tre åkte och käkade mat i stan. Sen hände det massor av kul.. Sen skulle vi skjutsa hem babben, men jag och hon fastnade i samtal i fleeera timmar utanför porten.. skrattade åt babben, såg världens största kisspöl. Ja flera timmar. Marcus hade somnat i bilen, tror vi väckte honom och sen åkte hemåt vid halv fyra? En jätte mysig kväll iallafall! <3

Sen har jag som sagt gått runt med träningsvärk, jobbade lördag, gick ut på lördagkväll med babben, tina, marcus. Grillat här hemma idag, söndag.

Idag är papprerna till körkortstillståndet inskickat, och har även bokat kurs till Handledarkurs, som jag måste gå med pappa också. Och Riskettan. HEJA! Jag är ett steg närmre körkort iallafall. Medans jag väntar på papper, så pluggar jag vidare på teorin.. SUCK.


jag saknar dig fischle, väldigt väldigt mycket!!!!! <3<3<3<3<3
bara så att du vet det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

laser din blogg varje gang jag far tillgang till internet!!! Har vantat med tavle-brevet men ska lasa den i veckan :) miss u!!! vilken fin bild foresten, jag har inte sett den forut! jag alskar dig !!!!!!!!!!!!

2009-09-14 @ 15:50:58
Postat av: babben

hahahah, lil-Q & Shiva :D så stööört söta :D <3

2009-09-14 @ 23:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0