thanks god its friday!

Eller inte! Jobb för mig imorgon, börjar iof inte uber tidigt, 12.. till 19. Men ändå, jobb på helg, speciellt en helg där man känner att man vill go vild and crazy, och speciellt för andra anledningar.. (isabelle, babben och nicole know what im talking about). Jäjä, inte så mycket att göra åt. Jag och mackan var förbi haninge c nu på eftermiddagen, fikade och kollade lite, hittade några saker. Ikväll blir det en hemmakväll då, med röven parkerad i soffan.. hela kvällen lång. Taco, moulin rouge, godis, ben&jerrys.. då känns det ganska ok att sitta inne. Satsar på en utekväll imorgon efter jobbet istället.

Föresten så är jag såååå less, riktigt jävla pissed. Jag har älskat min mobil, ända fram tills sommaren började, då den fick någon flipp och bojkottade helt. Jag hade inte någon mobil knappt på hela sommaren.. sen började den fungera ett litet tag igen, utan kamera, men den fungerade. Nu strejkar den fullt ut igen. Det går inte att ladda den alls nu.. och det är inte alla olika laddares fel har jag kommit fram till. Nu får jag inte igång skiten, allt, ALLT, har gått sönder.. ingenting fungerar. Och trotts garanti och försäkring så är det alltid lika svårt att få en ny - vilket dom alltid lovar vid köp av elektroni. "Pröva att gör dom här inställningarna hemma, kom tillbaka sen om det inte fungerar" NEJ DET FUNGERAR INTE, och det visste jag innan.. för den är sönder, ge mig en ny, nu! Sen tar det dom månader att "laga" mobilen, innan dom inser att det är kört och ger mig en ny, som slutar fungera efter ett halvår igen. Jag kommer komma dit med en dålig attityd, för nu är jag less på att alla mina mobilköp suger, likaså som servicen! Dagens elektroni blir fan inte bättre.. tacka vet jag 3310an, en mobil som håller i år och dar, tål allting.. och fungerar som den ska ändå. Varför görs inte såna bra mobiler, ett snyppe mordernare?

JAJAA.. åka och handla nu, sen blir det "freeedagsmyyys.. hoppas inte föräldrarna stör, nu är det freeedaagsmyys, om det är det sista jag gör.. nu är det slut på veckan, det är dax för freeedaaaagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys" Den har fastnat i mitt huvud..

over and out!



bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0